Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Hanna Johansson - 6 oktober 2013 19:39

Hejsan Svejsan..

 

Ja 6:e dagen nu då och det går bra :)
Men lite jobbigt när det är helg då man inte får äta något sött.

 

Jag och sambon var hos mina föräldrar idag på lunch och åt porterstek, men jag åt bara kött, med lite ris och grönsaker, okej jag fuskade liiiteee också, var tvungen att smaka portersåsen lite, den är ju så fantastisk god men det var lite lite bara :)

Kan köra en halvtimma extra på crosstrainern så jag inte tycker det känns så dåligt.

 

Kom precis hem efter att gått en lång promenad med Ida min kompis :)
Vart en promenad på 8 km, riktigt skönt mend et börjar bli kallt nu och mörkret kommer fort.

 

Så om ca en timma nu ska jag äta middag då blir det rester, lax med bulgur och grönsaker, så himla gott med lax! :)

 

Sedan två timmar efter det ca 22.30 är det dags för kvällsmålet sedan har man ätit allt för idag :)

 

så ca 21.30 ska jag träna min timme jag har varje dag, så får jag se vad det är för ny övning idag, kommer ju en ny övning varje dag :)

 

Och så har jag bytt gardiner idag i sovrummet till en kappa istället för längder så nu ska då inte kattungen Zera kunna klättra i gardinen och upp på fönsterbrädan och käka upp mina blommor haha knäpp katt!

 

Nu blir det att glo lite på fb innan middag och träning.

 

Ha det gött gott folk!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards