Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

Tisdag :)

Av Hanna Johansson - 26 mars 2013 21:45

Idag har det varit en lugn dag, inte gjort så mycket.
var i skolan och hade Svenska och lyssnade på andra i klassen när de hade muntliga nationella provet, vilket jag ska ha senare.

Sen blev det att åka till " må bättre" och ta ett träningspass, och göra klart häftet till idrotten som egentligen skulle vart inne förra året, bara det att jag är lat som inte gjort det förrän nu :)

Och är roligare att träna nu när man går efter ett tränings shema som jag fått, så då kan jag träna flera dagar i veckan som jag funderar på att göra, det är så otroligt skönt :)
Och så vill jag väl komma i form till sommaren med ;)

Så idag blev det ett konditionpass på 30 min sen ett pass med triceps+diceps, mycket skönt:)
i mon så blir det förbränningsträning, bröst, triceps och axlar :)
Nu känns det som om man verkligen börjar komma igång, eller ja komma igång har jag gjort för ca 4-5 månader sen när jag började med 3 gånger i veckan, men nu ska jag försöka lägga på fler dagar :)
Jag trodde det inte skulle vara så roligt att träna själv nu, men det är faktiskt helt okej, går nästan bättre till och med :)


Sen när jag kom hem pluggade jag till prov som jag har i morgon, och till inlämningsuppgifter jag måste lämna in.
Det är helt sjukt hur lite tid det är kvar i skolan, i morgon blir det påsklov, sen efter påsklovet så har jag praktik i 6 veckor, och sen när vi kommer tillbaka till skolan så har vi bara 2 veckor kvar, sen är det studenten :) så skönt att sluta skolan och börja vuxenlivet:) och flytta hemifrån!! :)


Sedan när jag pluggar någon timme blev jag helt plötsligt jätte rastlös, så tog med mig killen  till stan så vart det en bowling serie, det gick bra för mig i början, men sen gick de inge vidare, så förlorade :( men alltid kul att spela bowling iaf :)

Sedan åkte vi till ÖB för att köpa lite snacks sen hem :)


Och nu är jag rastlös igen :P så tråkigt när det inte finns något att göra :)
Och denna vecka ska min studentmössa komma!! :D äntligen, så sen den är men bättre sent än aldrig ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Johansson - 6 oktober 2013 19:39

Hejsan Svejsan..   Ja 6:e dagen nu då och det går bra :) Men lite jobbigt när det är helg då man inte får äta något sött.   Jag och sambon var hos mina föräldrar idag på lunch och åt porterstek, men jag åt bara kött, med lite ris och grönsake...

Av Hanna Johansson - 4 oktober 2013 22:40

Hejsan svejsan :)Nu är det då 4:e dagen på fitnessfighten, och jag känner att det går kanon nu, nu börjar det bli lättare med både maten och träningen :)   Gjorde träningen för ca 20 min och det gick kanon! De första dagarna var de väldigt jobbig...

Av Hanna Johansson - 3 oktober 2013 11:49

Hejsan!   Igår glömde jag av helt att skriva här så blev inget den andra dagen men kan skriva lite nu vad som hände igår.   När jag vaknade och skulle äta frukost så kändes allt bara drygt, visste inte nå vad jag skulle äta så jag ville bara ...

Av Hanna Johansson - 1 oktober 2013 21:04

TRUE!! :)               Tänk att ha en sådan kropp! :)Det hoppas jag att jag en dag har, och en dag blir önskan sann!           ...

Av Hanna Johansson - 1 oktober 2013 20:47

Nu har snart första dagen gått på fitnessfighten, det har gått väldigt bra faktiskt :) Frukosten kunde typ ha varit godare, det blev havregrynsgröt med keso och hallon, jag hade gärna velat ha lite mjölk i det blev väldigt tort, och det som är ovan...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards