Alla inlägg under september 2013

Av Hanna Johansson - 29 september 2013 11:06


Lite motivation! :



    
  

Av Hanna Johansson - 29 september 2013 10:54

Nu var det väldigt länge sedan jag skrev här i bloggen, men det har hänt mycket.
Har tagit studenten, flyttat hemifrån och jobbar ofta som vikarie på ett äldre/demens boende :)

 

Angående rubriken så har jag äntligen vågat att anmäla mig till fitnessfighten som startar den 1 oktober, och jag känner mig riktigt laddad på det nu   
så jag hade tänkt att skriva om mina dagar i fitnessfighten här och dela med mig lite av hur roligt,jobbigt,lätt,svårt eller annat hur det nu kommer vara :)

Jag inser ju att varje dag inte kommer vara lätt, utan vissa dagar kanske man bara vill ge upp allting som har med träningen, kosten att göra, men då ska jag tänka varför jag ville börja med fitnessfighten och då kanske det går lättare :)

Kommer nog också lägga ut bilder på mig själv hur träningen går, om det syns skillnad och lägga ut bilder på mina maträtter:)

 

Jag är helt 100% taggad och motiverad just nu och jag hoppas att det håller i sig! :)
Och som sagt 2 dagar kvar, det går fort, men just nu känns det som en evighet!

Och jag ska se till att klara det vad som än krävs, jag ska kämpa hårt och allt annat och jag ska inte sluta när jag är trött utan jag ska sluta när jag är klar! Och det kommer jag alltid ha med mig i huvvet så att det kanske går lättare med allt! :)

 

Men får ju äta så som jag brukar äta i 2 dagar nu sen blir det annorlunda! :)
Så nu när klockan är 2 min över 11 så är det nog dags för frukost och slå sig ner i soffan, så skriver jag senare i bloggen igen!

 


 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards