Direktlänk till inlägg 12 maj 2013

Härlig helg!

Av Hanna Johansson - 12 maj 2013 22:23

Japp rubriken stämmer in precis, helgen har varit så bra, inte bara för att helgen har varit ända från i torsdags utan att vi har varit och fiskat med mammas jobb, vilket har varit väldigt roligt! :)

Vi fiskade, åt god mat, tältade, träffade nya snälla, roliga och lite farliga människor :P Det har vart kanon allting :)


I morgon börjar sista praktik veckan, herregud tänk att det redan gått 5 veckor på praktiken, vilket har varit väldigt roliga veckor, älskar min praktikplats :)


Idag kom vi hem vid 13.30 ungefär från Horndal där vi fiskade och sen så har tagit det lugnt bara:)
Och så har jag gjort klar min nyhetsartikel äntligen, jag trodde det kulle vara  skit svårt och skriva en men det var det inte, nästan tvärtom, tog väl ca 45-60 min och skriva den, och jag vart faktiskt väldigt nöjd med den.
Tur att det inte är så mycket plugg kvar nu, och det är bara ca 3 1/5 vecka kvar tills studenten, kan inte fatta att det har gått så jäkla fort, helt otroligt:)


Och så vart det en timmes träning på konditionscykeln :) skönt! :) har hittat ett jätte bra träningsschema som just är för konditionscykel, så ska försöka följa det nu i några veckor och se om det hjälper, hoppas det.
Att det ska vara så orättvist mycket, några kan äta hur mcket som helst utan att gå upp ett gram, medans andra går upp typ 100 kg bara av att kolla på något gott, orättvist som bara attan!:/



 Jag och älsklingen bokat biljetter till Göteborg :D Vi ska dit 15-17 Juni, så ska vi bo på Lisebergs hotellet och gå på Liseberg i två dagar, och kolla runt lite i staden :) Det är jag, älsklingen, hans två systrar och deras pojkvänner som ska dit, det ska bli så himla roligt :D längtar verkligen!! :D



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Johansson - 6 oktober 2013 19:39

Hejsan Svejsan..   Ja 6:e dagen nu då och det går bra :) Men lite jobbigt när det är helg då man inte får äta något sött.   Jag och sambon var hos mina föräldrar idag på lunch och åt porterstek, men jag åt bara kött, med lite ris och grönsake...

Av Hanna Johansson - 4 oktober 2013 22:40

Hejsan svejsan :)Nu är det då 4:e dagen på fitnessfighten, och jag känner att det går kanon nu, nu börjar det bli lättare med både maten och träningen :)   Gjorde träningen för ca 20 min och det gick kanon! De första dagarna var de väldigt jobbig...

Av Hanna Johansson - 3 oktober 2013 11:49

Hejsan!   Igår glömde jag av helt att skriva här så blev inget den andra dagen men kan skriva lite nu vad som hände igår.   När jag vaknade och skulle äta frukost så kändes allt bara drygt, visste inte nå vad jag skulle äta så jag ville bara ...

Av Hanna Johansson - 1 oktober 2013 21:04

TRUE!! :)               Tänk att ha en sådan kropp! :)Det hoppas jag att jag en dag har, och en dag blir önskan sann!           ...

Av Hanna Johansson - 1 oktober 2013 20:47

Nu har snart första dagen gått på fitnessfighten, det har gått väldigt bra faktiskt :) Frukosten kunde typ ha varit godare, det blev havregrynsgröt med keso och hallon, jag hade gärna velat ha lite mjölk i det blev väldigt tort, och det som är ovan...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards