Alla inlägg under januari 2013

Av Hanna Johansson - 31 januari 2013 20:37

Idag började skolan 12, så åkte dit och hade prov i Etik och moral vilket faktiskt gick ganska bra, vilket jag först inte trodde det skulle göra.. trodde de skulle vara väldigt svårt, så tur det inte var de, hade inte pluggat mycket heller så:)

Sen åkte jag hem och åt pannkaka som pappa alltid tar med hem från jobbet på torsdagar :P Men är det torsdag så är det!;)

Sedan åkte jag till stan en sväng med käraste Sandra.. var länge sedan man umgicks med henne nu, men trevligt var det! :) Det vart lite fynd på stan, örhängen och brunkräm. Vart ganska dyrt fast det bara var 2 grejer, men men det är saker jag måste använda så^^

Sen skjutsade jag Sandra hem, sen åkte jag hem och gjorde absolut ingenting, trök kväll..

Älsklngen sitter vid datorn, och jag sitter i mitt rum med tända ljus så mysigt :) och lyssnar på musik, snart blir det att leta upp någon film som man kan kolla på, och gå och hämta min Ben and Jerrys " Karamel sutra" vilken är min absolut favorit av den glassen nu, så himla god den är :)

I mon blire Kingen med brudarna, var ett tag sedan jag umgicks med dem så ska bli roligt! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards