Direktlänk till inlägg 29 april 2013

Snart inte långt kvar.

Av Hanna Johansson - 29 april 2013 22:23

Hejsan.

Nu var det ett tag sedan jag skrev, men det är så mycket just nu, mycket som ska bli klart till torsdag i skolan så som projektarbete och andra läxor, men nu kan man pussta ut lite, för det är inte så mycket kvar, och inte heller så långt kvar, liksom det är bara 39 dagar kvar till studenten, det går sjukt fort, men känns samtidigt skönt att skolan snart är över! :)


Idag var det då praktik, och det var roligt som vanligt, trivs så jäkla bra där! :)
Hoppas på jobb inom dagverksamhet sen, så jäkla roligt! :)

Och så har jag fått mitt schema från bemanningen idag om hur jag ska jobba i sommar på Framnäs, såklart så fick jag ju hela midsommarhelgen, men men inte så tokigt det heller att jobba en storhelg, blir mycket med pengar då ;) och det behövs verkligen, så att man snart någon gång kan flytta hemifrån, som jag velat lääääänge nu!! :)


Och tyvärr så har det inte blivit så mycket träning nu, för det har varit mycket plugg i skolan, nationella prov och annat, och det känns verkligen, man är inte lika pigg längre och man har aldrig något att göra, men efter tosdag så ska jag börja hård träning, för på torsdag ska läxor och projektarbeten in, men efter det så gäller det!! ;)


I torsdags fyllde jag 20 år, så nu har man blivit stor flicka! ;)

I lördags hade vi kalas hemma, vi var 32 stycken och det var väldigt trevligt att träffa alla vänner, släktningar och så! :) och jätte fina presenter fick jag med, hade önskat mig hemmagrejer och det fick jag, jätte fina :)
Så nu vill man ju flytta ännu mer för att använda allt! :)

Nu väntar sängen, i morgon upp till praktiken, sen hem plugga lite, och senare kanske jag, älsklingen, mamma, pappa och kurtan åker hem till svärmor och plastsvärfar och firar valborg :)
Synd om Kurtan i morgon, han som är så rädd för raketer, synd om alla hundar i morgon! :/
Men men det ska nog gå bra, får sätta på musik och annat för att han inte ska se eller höra :)


Bilden på tårtan är min 20 års tårta som jag och fina Emelie Ahlin gjort! :)
Och den var väldigt god med! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Johansson - 6 oktober 2013 19:39

Hejsan Svejsan..   Ja 6:e dagen nu då och det går bra :) Men lite jobbigt när det är helg då man inte får äta något sött.   Jag och sambon var hos mina föräldrar idag på lunch och åt porterstek, men jag åt bara kött, med lite ris och grönsake...

Av Hanna Johansson - 4 oktober 2013 22:40

Hejsan svejsan :)Nu är det då 4:e dagen på fitnessfighten, och jag känner att det går kanon nu, nu börjar det bli lättare med både maten och träningen :)   Gjorde träningen för ca 20 min och det gick kanon! De första dagarna var de väldigt jobbig...

Av Hanna Johansson - 3 oktober 2013 11:49

Hejsan!   Igår glömde jag av helt att skriva här så blev inget den andra dagen men kan skriva lite nu vad som hände igår.   När jag vaknade och skulle äta frukost så kändes allt bara drygt, visste inte nå vad jag skulle äta så jag ville bara ...

Av Hanna Johansson - 1 oktober 2013 21:04

TRUE!! :)               Tänk att ha en sådan kropp! :)Det hoppas jag att jag en dag har, och en dag blir önskan sann!           ...

Av Hanna Johansson - 1 oktober 2013 20:47

Nu har snart första dagen gått på fitnessfighten, det har gått väldigt bra faktiskt :) Frukosten kunde typ ha varit godare, det blev havregrynsgröt med keso och hallon, jag hade gärna velat ha lite mjölk i det blev väldigt tort, och det som är ovan...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards