Direktlänk till inlägg 26 februari 2013

Sportlov

Av Hanna Johansson - 26 februari 2013 19:42

Sportlov nu :D så otroligt skönt, ingen skola, bara vara hemma och ta de lugnt, sova ut på morgona, träna, och plugga lite:)

 

Idag har det inte hänt något särskilt alls, jag och älsklingen vaknade vid ca 11 i morse, kollade på film, åt frukost vid 12 typ sen tog vi de lugnt, tills pappa kom hem efter han vart på akuten och sytt sitt finger då han gjorde illa sig på jobbet, hehe klant :P inte första gången han gör illa sig på jobbet :) men iaf, när han kom hem så åkte jag, älsklingen och pappa och invigde den nya av alla 1000 pizzerior vi har,  det blev en avacadosallad och gud så gott det var :D


Efter vi åt så åkte vi till stan och köpte nässpray och värktabletter, klart man börjar bli förkyld nu bara för man är ledig en vecka, men så ska de inte bli, förkyldningen är verkligen inte välkommen, så får göra allt för att den inte kommer.
Men annars så har det inte hänt så mycket idag, bara en slappdag.
Eller jag har faktiskt skrivit klart bokrecensionen till Svenskan, så jag tror den boken är klar nu, bara några böcker till för att ha läst 1000 sidor om vi måste göra:/ usch de är så jobbigt, jag vill kunna vara en sån person som har lätt för att läsa böcker, men de är jag inte och vet inte hur jag ska kunna lära mig att bara sätta mig ner och koppla av med en bok framför mig, det funkar liksom inte. men men första boken klar nu, tror jag iaf:)

 

Igår var jag och tränade som vanligt, med Lisa Dawlin, det blev två lite jobbigare pass igår, easyline avancerad och box, men kul som satan är det och de känns skit bra när man är klar, man är faktiskt stolt över sig själv att man har börjat träna igen :) nu väntar man bara på att de ska bli lite resultat :) men hoppas det syns lite till sommaren iaf :)

 

I morgon fyller pappa år, han blir 59 år:O det är helt sjukt, han är liksom 60 är nästa år, shit vad det går fort, vart tar åren vägen egentligen, liksom snat tar jag studenten, det känns som det var typ förra året man började gymnasiet och snart tar de slut, det går läskigt fort, men samtidigt är det skönt :)
Så i mon blir det att åka till stan och köpa något till pappa, och så blir det tårta :)

Man får passa på att äta lite sånt nu innnan den 1 mars då man ska ha uppehåll med godis, läsk chips och allt annat i en månad till 1 april då :P försöka göra något så att resultatet kommer lite fortare :) och försöka ta bort sötsuget som kommer ibland då och då :P men de är skönt att det inte är bara jag som har uppehåll med de den månaden, älskling, mamma och pappa skulle också vara med på det, det är bra, det blir lättare att kunna hålla det då:)

Men nu blir det att städa rummet lite och se någon film :D Bye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Johansson - 6 oktober 2013 19:39

Hejsan Svejsan..   Ja 6:e dagen nu då och det går bra :) Men lite jobbigt när det är helg då man inte får äta något sött.   Jag och sambon var hos mina föräldrar idag på lunch och åt porterstek, men jag åt bara kött, med lite ris och grönsake...

Av Hanna Johansson - 4 oktober 2013 22:40

Hejsan svejsan :)Nu är det då 4:e dagen på fitnessfighten, och jag känner att det går kanon nu, nu börjar det bli lättare med både maten och träningen :)   Gjorde träningen för ca 20 min och det gick kanon! De första dagarna var de väldigt jobbig...

Av Hanna Johansson - 3 oktober 2013 11:49

Hejsan!   Igår glömde jag av helt att skriva här så blev inget den andra dagen men kan skriva lite nu vad som hände igår.   När jag vaknade och skulle äta frukost så kändes allt bara drygt, visste inte nå vad jag skulle äta så jag ville bara ...

Av Hanna Johansson - 1 oktober 2013 21:04

TRUE!! :)               Tänk att ha en sådan kropp! :)Det hoppas jag att jag en dag har, och en dag blir önskan sann!           ...

Av Hanna Johansson - 1 oktober 2013 20:47

Nu har snart första dagen gått på fitnessfighten, det har gått väldigt bra faktiskt :) Frukosten kunde typ ha varit godare, det blev havregrynsgröt med keso och hallon, jag hade gärna velat ha lite mjölk i det blev väldigt tort, och det som är ovan...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards