Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Hanna Johansson - 4 oktober 2013 22:40

Hejsan svejsan :)
Nu är det då 4:e dagen på fitnessfighten, och jag känner att det går kanon nu, nu börjar det bli lättare med både maten och träningen :)


Gjorde träningen för ca 20 min och det gick kanon!
De första dagarna var de väldigt jobbigt vissa saker, som att stå plankan i 45 sek, men nu bara 4 dagar efter så kan jag stå 1 minut utan att det känns jobbigt :) är väldigt nöjd och stolt över mig själv som jag annars inte brukar vara, det märks att det går åt rätt håll!  


Jag och min sambo bjöd mina föräldrar hem till oss på mat och fika nu ikväll :)
Det blev biff grytbitar, med krossade tomater, squash, bulgur och sallad :) riktigt mumsigt :)

Måltiderna är så många och det är så mycket mat tycker jag, jag åt inte alls så här mycket och ofta som jag gör nu innan jag började med FF, men nu börjar det gå bättre med maten!   


När jag började FF vägde jag 81 kg, vilket inte många tror att jag gör, men ungdomsmottagningen säger att mina muskler väger mycket eftersom jag har gymat en del förr, men det ska bli kul att se vad man väger efter denna månad, och hur många centimeter man blivit smalare, längtar till den sista även fast det är ett bra tag kvar, men ska bli kul att se skillnaden, för det borde synas något! :)


Idag åkte jag och sambon till Sala och kollade in dollar store som nyss har öppnat där, det vart en del saker, mest till katten och så blev det ljusrör, så nu har vi äntligen lyse i badrummet härligt! förr såg man ingenting när man skulle in dit på kvällen.


Idag fick jag jobbförfrågan så i morgon blir det ett kvällspass jobb på framnäs äldreboende, skönt att man får lite jobb iaf :)
Men jag undrar hur det ska gå med mina måltider, men jag har berättat för personalen att jag skulle gå med i FF och dem sa att de ska pusha mig och se till så att jag kan äta alla mina måltider.
Jag älskar personalen där, alla är så trevliga mot varandre och det känns jätte bra att jobba där! :)


Men innan jag ska till jobbet så ska jag försöka åka till stan och se om jag hittar något fint klädesplagg, jag har inte shoppat kläder på länge nu inte på ca 4-5 månader, så skulle behöva något nytt att lägga i garderoben nu :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards