Alla inlägg under april 2013

Av Hanna Johansson - 29 april 2013 22:42

 



Min vackra och goda 20 års tårta som jag och Emelie Ahlin gjort!! :D


Av Hanna Johansson - 29 april 2013 22:23

Hejsan.

Nu var det ett tag sedan jag skrev, men det är så mycket just nu, mycket som ska bli klart till torsdag i skolan så som projektarbete och andra läxor, men nu kan man pussta ut lite, för det är inte så mycket kvar, och inte heller så långt kvar, liksom det är bara 39 dagar kvar till studenten, det går sjukt fort, men känns samtidigt skönt att skolan snart är över! :)


Idag var det då praktik, och det var roligt som vanligt, trivs så jäkla bra där! :)
Hoppas på jobb inom dagverksamhet sen, så jäkla roligt! :)

Och så har jag fått mitt schema från bemanningen idag om hur jag ska jobba i sommar på Framnäs, såklart så fick jag ju hela midsommarhelgen, men men inte så tokigt det heller att jobba en storhelg, blir mycket med pengar då ;) och det behövs verkligen, så att man snart någon gång kan flytta hemifrån, som jag velat lääääänge nu!! :)


Och tyvärr så har det inte blivit så mycket träning nu, för det har varit mycket plugg i skolan, nationella prov och annat, och det känns verkligen, man är inte lika pigg längre och man har aldrig något att göra, men efter tosdag så ska jag börja hård träning, för på torsdag ska läxor och projektarbeten in, men efter det så gäller det!! ;)


I torsdags fyllde jag 20 år, så nu har man blivit stor flicka! ;)

I lördags hade vi kalas hemma, vi var 32 stycken och det var väldigt trevligt att träffa alla vänner, släktningar och så! :) och jätte fina presenter fick jag med, hade önskat mig hemmagrejer och det fick jag, jätte fina :)
Så nu vill man ju flytta ännu mer för att använda allt! :)

Nu väntar sängen, i morgon upp till praktiken, sen hem plugga lite, och senare kanske jag, älsklingen, mamma, pappa och kurtan åker hem till svärmor och plastsvärfar och firar valborg :)
Synd om Kurtan i morgon, han som är så rädd för raketer, synd om alla hundar i morgon! :/
Men men det ska nog gå bra, får sätta på musik och annat för att han inte ska se eller höra :)


Bilden på tårtan är min 20 års tårta som jag och fina Emelie Ahlin gjort! :)
Och den var väldigt god med! ;)

Av Hanna Johansson - 11 april 2013 11:23

Helloo.

Nu sitter man på praktiken och tar det lite lugnt, snart blir det mat. Och sedan ska vi på vattengympa :)
Trivs verkligen jätte bra här på "Skriv i bild" Jätte roligt att praktisera här. Det är något som jag skulle kunna tänka mig jobba med sen efter studenten :)

Igår efter praktiken så blev det ett träningspass 30 min kondition+ bröst och triceps, så skönt att komma igång igen efter ca 2 veckor då man inte tränat för det har varit påsk och allt annat.

I måndags kom iaf min studentmössa :D Det känns att det inte är långt kvar nu, ca 8 veckor bara innan skolan är slut.
Och så har man förstås mycket läxor och annat kvar + projekt arbete .. Suck! :/

Men emn det ska väl funka det med hoppas jag. 
På fredag är det muntliga nationella provet i Svenska, och det tror jag faktiskt kommer gå bra, är klar med mitt pm och allt.


Men nu blir det att gå och käka lite mat :)
Hejsvejs!! :D

Av Hanna Johansson - 2 april 2013 01:03

Hallå, varför ska man ha så svårt att sova? jag har nästan legat och vridit och vänt på mig i ca 1 timme blir knäpp snart, så jag hade tråkigt och smsade randon sms till 118800 vilket man inte ska göra för dem jäklarna tog 25 kr för ett enda sms, så där kastade man hela 75 kr i sjön segt :( jag som bara gjorde det för skoj skull, men aja då lär jag mig det till nästa gång. Som man säger: man lär sig av sina misstag. Men iallafall idag vaknade vi ca 12, så kollade vi på film, och när klockan var halv ett sa mamma att vi skulle åka till morfar då på en gång för han fyllde år:) grattis till morfar:) och sedan åkte vi hem, satt vid datorn en sväng och väntade på att maten skulle bli klar, sedan åkte jag och städade på mammas jobb och gjorde ett boxpass på må bättre, det gick sådär, det kändes att man inte hade tränat en vecka så nu börjar man lägga på med hårdträning igen, skönt!:) och i morgon är det dans, och då kommer de lite fler dansare från annat lag kul:) men nu ska jag väl försöka sova, får se hur det går! Godnatt!!:)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards