Alla inlägg under mars 2013

Av Hanna Johansson - 26 mars 2013 21:45

Idag har det varit en lugn dag, inte gjort så mycket.
var i skolan och hade Svenska och lyssnade på andra i klassen när de hade muntliga nationella provet, vilket jag ska ha senare.

Sen blev det att åka till " må bättre" och ta ett träningspass, och göra klart häftet till idrotten som egentligen skulle vart inne förra året, bara det att jag är lat som inte gjort det förrän nu :)

Och är roligare att träna nu när man går efter ett tränings shema som jag fått, så då kan jag träna flera dagar i veckan som jag funderar på att göra, det är så otroligt skönt :)
Och så vill jag väl komma i form till sommaren med ;)

Så idag blev det ett konditionpass på 30 min sen ett pass med triceps+diceps, mycket skönt:)
i mon så blir det förbränningsträning, bröst, triceps och axlar :)
Nu känns det som om man verkligen börjar komma igång, eller ja komma igång har jag gjort för ca 4-5 månader sen när jag började med 3 gånger i veckan, men nu ska jag försöka lägga på fler dagar :)
Jag trodde det inte skulle vara så roligt att träna själv nu, men det är faktiskt helt okej, går nästan bättre till och med :)


Sen när jag kom hem pluggade jag till prov som jag har i morgon, och till inlämningsuppgifter jag måste lämna in.
Det är helt sjukt hur lite tid det är kvar i skolan, i morgon blir det påsklov, sen efter påsklovet så har jag praktik i 6 veckor, och sen när vi kommer tillbaka till skolan så har vi bara 2 veckor kvar, sen är det studenten :) så skönt att sluta skolan och börja vuxenlivet:) och flytta hemifrån!! :)


Sedan när jag pluggar någon timme blev jag helt plötsligt jätte rastlös, så tog med mig killen  till stan så vart det en bowling serie, det gick bra för mig i början, men sen gick de inge vidare, så förlorade :( men alltid kul att spela bowling iaf :)

Sedan åkte vi till ÖB för att köpa lite snacks sen hem :)


Och nu är jag rastlös igen :P så tråkigt när det inte finns något att göra :)
Och denna vecka ska min studentmössa komma!! :D äntligen, så sen den är men bättre sent än aldrig ;)


Av Hanna Johansson - 12 mars 2013 17:03

Hallå där!!.. :)
Imorse skulle jag och älsklingen ta bussen som gick 9.48, jag skulle till skolan, han till arbetsförmedlingen, men när vi kom fram till vägen en bit bort från busshållsplatsen så åkte den förbi.. fick panik ringde alla i kontaktlistan typ men ingen som kundehämta oss, men till slut fick jag tag på min kusin som hämtade oss, så skönt :)

När jag kom till skolan så hade jag Svenska, vi pratade om att skriva rapport, sen hade vi grupparbete, sen hade vi lunch och sen hade vi prov i palliativ vård, de sista provet vi ska ha i kursen tror jag de var, innan studenten:)
Så de var skönt att de gjordes, och de kändes som att de gick bra så får hoppas på det:)
Och har två prov kvar i matte som jag ska göra imon och på torsdag sen är matten klar :)

Efter skolan, så åkte jag, älsklingen, pappa och Kurtan hem till brorsan, vi kollade på "hjälp" sån sjuk serie alltså men samtidigt så rolig :P
Sen efter ett tag åkte vi hem, åt korv med bröd och nu sitter jag med datorn i knät i sängen och älsklingen ligger och sover bredvid, han var så tröttt, hehe sött ^^)

Ja de är inte mkt kvar nu innnan balen, studenten, sommarjobb och allt kommer, herregud vad fort det går, liksom snart är gymnasiet slut, känns som man nyss började där, och nu är de slut :) skönt! :)
Så ska väl jobb fixas sen och äntligen flytta, gud så skönt!! :) längtar som bara den till jag och hjärtat får vårat eget :)


Men nu blir det att spela sims en stund sen plugga till matteprovet, ha en fortsatt trevlig Tisdag!!   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards